Tuesday, November 10, 2009

Moschino ss/10...












Vi var ærgerlige over ikke at kunne blogge over de internationale modeuger, imens de stod på, men det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at vi fulgte dagligt med ;) Et af de mest interessante shows fra dagene i Milano, er efter min mening Moschino ss/10; fordi den både begejstrer og irriterer mig. Kombinationen sort læder møder boucléjakke, hvide t-shirts, højtaljede nederdele, guldkvaster, -kæder og -sko er lige mig. Jeg er også begejstret for deres tanke med netop at få halskæder og sko til at matche hinanden. Man ser så tit, at designerne matcher sko med tøj, eller sko med tasker - men ikke, hvor sko og smykker i sig selv kan udgøre et eksklusivt sæt. Til gengæld kan jeg ikke helt se meningen med mange af de farverige fastelavns-outfits midt i det hele, som lidt ødelægger showets ellers gode kant.
Kilde: Style.com

No comments:

Post a Comment