Saturday, November 14, 2009

Mine 5 kosmetik-favoritter




1. Visible Difference ansigtscréme fra Elisabeth Arden Om den giver nogen "visible difference" ved jeg ikke, men jeg kan i hvert fald mærke en forskel. Den er let og lækker, absorberes hurtigt af huden og fjerner med det samme følelsen af at være lidt "stram i masken".


2. Lash Power mascara fra Clinique Nul klumper, fin seperation af vipperne og en flot ensartethed. Og så slipper man for pandaøjne eller skrappe makeup-fjernere, for den smuldrer af i varmt vand.


3. Mono Coleur øjenskygge fra Clarins i farven #07 Perfect Plum Jeg ledte længe efter en god, dækkende blommefarvet øjenskygge, og min søgen endte ved denne fra Clarins. Rigtig fin farve, og den bliver, hvor man har lagt den.


4. Matte Lipstick fra MAC Det smarte ved en mat læbestift er, at den holder længere, og så giver den et herligt retro-look. Den kan selvfølgelig også shines lidt op med en smule lipgloss.

5. Locobase Repair fedtcréme Mit alternativ til læbepomade. Slut med tørre vinterlæber!

No comments:

Post a Comment