Wednesday, November 18, 2009

Endnu flere bogønsker



Min mor skrev til mig tidligere i dag for at høre, om jeg mon ønsker mig bogen 'Hvad klæder mig?' til jul. Den er skrevet af stylist Christina Wedell, og den virker faktisk meget oplagt for en måske kommende stylist som mig selv, som skal kunne klæde enhver type på. 
Jeg har derudover kig på bogen 'Vintage mode' med forord af Lotte Freddie, som har været omtalt i diverse modemagasiner dette efterår. Den giver, som så mange gange set før, et indblik i udviklingen i det 20. århundredes modehistorie. Den adskiller sig eftersigende ved at indeholde også en guide til gruppen af os vintageshoppere, som kan lære at afkode, hvor gamle og sjældne de fund, vi tror, vi gør, rent faktisk er. Interessant!


1. billede er fra www.femina.dk, 2. billede er fra www.saxo.com

No comments:

Post a Comment