Saturday, November 28, 2009

Åbningfest hos Weekday og Monki


Det var en interessant oplevelse at være til Weekday og Monki's åbningsfest i går. Alle de spændende mennesker (piger med sidecuts og fyre iført fx et tylskørt som top), den flotte indretning og selvfølgelig alt det fede tøj! 
Det hele var meget gennemført, begge butikker levede op til deres image: i Monki var der kvindelige DJs og små cupcakes, mens der i Weekday var liveband og grafiske chokolader. Jeg synes dog, det var lidt besynderligt, at der hele tiden var høj musik, selvom festen ikke gik ud på meget andet end at gå og kigge på tøjet.
Jeg begik selvfølgelig den dødssynd at glemme mit kamera, så jeg har ingen billeder fra festen, men vil smide et link, hvis der kommer nogle billeder op på Weekdays hjemmeside.


Der var selvfølgelig masser af fedt tøj, men til min overraskelse synes jeg Monki's var mest interessant.  Hos Weekday var der masser af nervøs velour, print og strukturede toppe og kjoler, hvilket man i grunden også ville kunne finde i H&M eller Gina Tricot. De mange gæstedesigner fyldte efter min mening lidt for meget i billedet, og gav ikke helt så meget plads til skøre påfund. Jeg tror, det mest bemærkelsesværdige item var en mosgrøn bodystocking i nervøs velour, og jeg må sige, at jeg tidligere har set vildere ting i Weekday.


Det var ikke muligt at købe noget til festen, men i dag var jeg henne i butikkerne igen og endte med at købe en fin figursyet top og et pencilskirt i sort og gråmeleret strækjersey. Jeg smider selvfølgelig et billede op når jeg kommer hjem på skolen!


(Billede via pagik.blogspot.com)

No comments:

Post a Comment