Sunday, November 22, 2009

Billeder, billeder, billeder...

Kan du som jeg selv ikke få nok af flotte modeserier, så har rigtig mange fotografer, stylister og make-up artister lækre onlineportfolier med masser af billeder i høj opløsning.
Jeg har lavet en lille liste over nogle, jeg bestemt synes er et kig værd:


Paco Peregrín (fotograf) - pacoperegrin.com
Futuristisk, stærke farver, til tider ekstremt photoshop'et, men på en måde, der giver mening i forhold til motiverne.



Eugenio Recuenco (fotograf) - eugeniorecuenco.com
Man kan godt se, at denne fotograf arbejder med meget andet end mode, for i de fleste af hans billeder har tøjet andenprioritet - men det gør egentlig ikke noget, for billederne er helt fantastiske!



Kattaca - Carol Gamarra & Mario Ville (stylister) - kattaca.com

Vildt hår, volumniøse, teatralske outfits. 



Silvia Dell'Orto (make-up artist) - art-dept.com/hairandmakeup/dellorto/index.html
Vanvittigt opfindsom og effektfuld make-up.



Megan Leonard (fotograf) - flickr.com/photos/meganleonard
Jeg tror ikke, man kan kalde hendes billeder for modefotografi, og meget passende er hendes "portfolio" ikke et stort Flash-monster, men blot en photostream på Flickr. Men jeg synes alligevel hun skal med her, for hendes billeder er simpelthen så smukke i deres rå enkelhed.


(Billeder fra cyanatrendland.com, kattaca.com, eugeniorecuenco.com, beautifuldecay.com)

No comments:

Post a Comment