Monday, November 2, 2009

Etsy: netshopping for vintage-addicts!

Jeg bliver vist aldrig helt gode venner med ebay. Som alternativ har jeg fundet siden etsy.com, som er en slags ebay med hovedsageligt håndlavede ting og vintage. Deres søgefunktioner er ret rådne, men websitet i sig selv er meget mere lækkert og indbydende end ebay. Priserne varierer meget, og man skal selvølgelig være opmærksom på, at de fleste sælgere har base i USA, men der er masser af lækre vintagesager som ligger mellem genbrugs- og vintage-prisniveau, så selvom jeg kan tælle til 22 etsy-køb, har det langt fra ruineret mig :)
Her ses nogle af mine etsy-køb:

Som sagt er deres søgefunktioner ikke så gode, men med nogle velvalgte søgeord kan man sagtens finde hvad man leder efter.
Som fx da jeg for noget tid siden var på udkig efter noget i stil med den her Balmain-kjole:

Jeg gik ind på Etsy og søgte på "green sequins" i kategorien "Vintage".


Blandt de bedre bud fandt jeg disse tre:

Ikke dårligt!

No comments:

Post a Comment