Monday, January 4, 2010

Tilbage i shopping-København


Selvom der er nogle ting ved højskolelivet, jeg savner, er det nu også rart at være tilbage i Kbh. Jeg er jo ligesom så mange andre ramt af januarudsalgs-feberen, og erhvervede mig i dag en her på bloggen tidligere omtalt nederdel i læder-look fra Monki, og en sej metallic buksedragt fra Weekday, jeg må vise billede af på et tidspunkt. I mit søgelys er dog stadig denne kjole fra Topshop, som netop er kommet i butikkerne og derfor ikke er på udsalg. Jeg elsker, at den er feminin i sit snit og med dens detaljer, men at lillepige-looket nedtones ved det sort/hvide grafiske tekstil. 
(billede fra www.shopstyle.com)

2 comments:

  1. Hej Tine

    Synes, at læderlooket er totalt HOT! Og så kan det fås i alle størrelse.

    Jeg håber, at du får fat i kjolen på et tidspunkt.

    ReplyDelete
  2. Hej Marianne :)
    Jeg er så enig med dig, det er et look, som kan fortolkes så forskelligt og kan bruges af alle, det er super :)
    Ja, jeg tror jeg skal i Topshop i morgen og se, om kjolen stadig er der. De har jo også studierabat for alle os med studiekort - hvis det bare var sådan i alle butikker :)

    ReplyDelete